Страхування кредитного ліміту

  • Оформлення за 5 хвилин.
  • Діє по всьому світі цілий рік.
  • Виплата протягом одного дня.

Топ-3 переваг страхування кредитного ліміту

Топ-3 переваг страхування кредитного ліміту

Захист у разі втрати працездатності

У разі втрати працездатності через хворобу страхова компанія виплатить страхове відшкодування для погашення заборгованості за карткою.

Захист у разі втрати роботи

Захист у разі втрати роботи

Страх втратити джерело доходу – основна причина, чому люди не користуються кредитами та багато в чому собі відмовляють. У разі втрати роботи ви перекладаєте зобов’язання щодо виплати кредиту на плечі страхової компанії.

Підвищення кредитного рейтингу

Підвищення кредитного рейтингу

Кредит – запасний варіант фінансово грамотної людини. Це ваш другий, запасний гаманець.

Застрахуйте кредитний ліміт, і банк може підвищити ваш рейтинг. Це більші ліміти та кращі умови, ніж для звичайних клієнтів.

Ризики

Ризики
  • Втрата постійного місця роботи
  • Інвалідність у результаті нещасного випадку
  • Критичні захворювання
  • Смерть у результаті захворювання
  • Смерть у результаті нещасного випадку

Умови

Умови

Страхова сума: максимальний ліміт відповідальності страхової компанії залежить від суми використаних кредитних коштів на Вашій кредитній картці на останній день місяця.

Страховий платіж від 0,9% до 0,5 від страхової суми. Максимальна страхова сума - 21 000 грн.

Страхование кредитного лимита

Де можна роздрукувати договір за продуктом «Страхування кредитного ліміту»?

Через Приват24 в меню «Мої рахунки – Страховки – Мої страховки».

Чи може клієнт вибрати страхову компанію самостійно?

Ні, вибір страхової компанії недоступний. Умови оформлення та врегулювання продукту в усіх компаніях ідентичні.

Коли виплачується страхове відшкодування?

Протягом 1 дня з моменту подачі ВСІХ документів, необхідних для ухвалення рішення, до страхової компанії.

Як самостійно подати заявку про настання страхової події?

Через меню Приват24 «Мої рахунки – Страховки – Страховий випадок – Вибір продукту – Заявити про страхову подію».

Які документи необхідно надати в разі настання страхової події?

Страхова подія Документи
Встановлення інвалідності в результаті нещасного випадку 1. Документ з медичного закладу, що підтверджує отримання травми/пошкодження та містить у собі П. І. Б. пацієнта, точний діагноз, дату та обставини отримання травми.
2. Довідка спеціального уповноваженого органу про встановлення групи інвалідності. Медичні документи обов’язково повинні бути засвідчені печатками медичних закладів, що їх видали
Смерть застрахованої особи в результаті нещасного випадку Заявник (родич, який приніс документи) надає:
1) копію свідоцтва про смерть;
2) копію лікарського свідоцтва про смерть (довідка про причину смерті);
3) документ, у якому буде зазначено обставини, за яких сталася подія (акт судово-медичної експертизи, постанова про порушення (або про відмову в порушенні) кримінальної справи тощо)
Смерть застрахованої особи в результаті захворювання Заявник (родич, який приніс документи) надає:
1) копію свідоцтва про смерть;
2) копію лікарського свідоцтва про смерть (довідка про причину смерті);
3) документ, що містить інформацію про те, коли вперше було діагностовано захворювання, що призвело до смерті (виписка з історії хвороби тощо)
Виявлення критичного захворювання Документ, що містить інформацію про те, коли вперше було діагностовано захворювання (виписка з історії хвороби тощо)
Втрата роботи Тільки трудова книжка

Що є датою настання страхового випадку?

  • У разі страхових ризиків, пов’язаних із втратою роботи, датою настання страхового випадку вважається дата звільнення.
  • У разі критичного захворювання датою настання страхової події вважається дата, коли це захворювання було виявлено вперше в період дії договору.
  • У разі ризику «Смерть застрахованої особи внаслідок захворювання» під датою настання страхової події слід розуміти дату смерті, яка настала внаслідок захворювання, яке вимагало амбулаторного (амбулаторно-стаціонарного) або стаціонарного лікування, за умови, що це захворювання відбулося (було виявлено) під час дії договору.

Що робити в разі настання страхової події?

Крок 1. Заявіть про настання страхової події за телефоном 3700 (цілодобово).

Крок 2. Зверніться до компетентних органів для фіксації страхового випадку та отримання довідки.

Крок 3. Протягом 30 робочих днів з моменту настання страхової події подайте заявку через Приват24 або зверніться в будь-яке відділення ПриватБанку й надайте (додайте до заявки) документ, що підтверджує факт настання страхового випадку.

Примітка! У разі смерті застрахованої особи вигодонабувач (спадкоємець) повинен у строк не пізніше одного року з дня настання події повідомити страховика про настання страхового випадку.

Отримати детальну інформацію про необхідні дії в разі настання страхового випадку можна за телефоном 3700 (цілодобово).

Чи існують обмеження під час оформлення договору «Страхування кредитного ліміту»?

Не може бути застрахованою особою той клієнт, який на момент укладання договору страхування:

  • перебував на обліку в наркологічних, психоневрологічних диспансерах;
  • мав інвалідність I та II групи з будь-якої причини;
  • мав встановлений діагноз одного з критичних захворювань із переліку;
  • мав хронічні захворювання в стадії декомпенсації, переніс інфаркт, інсульт, значні травматичні ушкодження з ураженням нервової системи, є ВІЛ-інфікованим або страждає на СНІД, онкологічні захворювання, цукровий діабет, декомпенсовані ендокринні порушення, епілепсію, психічні захворювання, демієлінізуючі захворювання нервової системи, системний червоний вовчак, системну склеродермію, ревматизм, ішемічну хворобу серця та хронічні порушення серцевого ритму, гіпертонічну хворобу 3–4 ступенів, хронічні захворювання нирок, хронічні захворювання печінки, хвороби крові та кровотворної системи, бронхіальну астму важкого ступеня, туберкульоз або хвороби, що потребують постійного медичного спостереження, лікування або приймання медичних препаратів.

Як розірвати договір «Страхування кредитного ліміту»?

Клієнт може розірвати:

  • зателефонувавши на номер 3700 (цілодобово);
  • через Приват24 в меню «Мої рахунки – Страховки – Мої страховки – Вибір договору – Розірвати».

Які компанії є партнерами ПриватБанку за продуктом «Страхування кредитного ліміту»?

Партнерами ПриватБанку за продуктом «Страхування кредитного ліміту» є такі страхові компанії:

  1. Uniqa – ліцензії серії АЕ № 293970, № 293983, № 293994 від 07.08.2014 р.
  2. ARX Life – ліцензія серія АЕ № 284381 від 11.02.2014 р.
  3. «ВУСО» – ліцензії серії АЕ № 293946, № 293937, № 293950 від 31.07.2014 p.
  4. «Універсальна» - ліцензія серія АГ № 569717 від 23.03.2011 p.

Як оформити договір «Страхування кредитного ліміту»?

Договір можна оформити у відділенні банку.

З якої картки буде здійснюватися щомісячне списання?

Щомісячне списання здійснюється з кредитної картки.

Які документи необхідні для оформлення договору «Страхування кредитного ліміту»?

Для оформлення договору страхування достатньо мати кредитну картку ПриватБанку.

Де можна детально ознайомитися з умовами договору страхування?

Чи потрібно оплачувати страховку, якщо клієнт кредитною карткою не користується?

У разі відсутності заборгованості плата не стягується.

Як розраховується сума страхового платежу за продуктом «Страхування кредитного ліміту»?

Вартість послуги на місяць становить від 0,9% до 0,5% від страхової суми, що визначається сумою використаних Вами кредитних коштів на останнійдень місяця.

Максимальна сума виплати за договором (страхова сума) - 21 000 грн.

Приклад:

Якщо на 31.03.2023 сума використаних кредитних коштів на Вашій картці на останній день місяця 2 000 гривень, то страховий платіж становитиме 18 гривень; а якщо – 2 500 гривень, то страховий платіж становитиме 27 гривень.

Детальніше зі страховими сумами можна ознайомитися в таблиці.

Які ризики покриває договір «Страхування кредитного ліміту»?

  • Втрата постійного місця роботи через: скорочення штатного розкладу та чисельності співробітників підприємства; ліквідація та банкрутство підприємства; реорганізація або зміна профілю підприємства.
  • Встановлення інвалідності внаслідок нещасного випадку.
  • Критичні захворювання, вперше виявлені в період дії договору страхування:
    • Інфаркт міокарда – відмирання частини серцевого м’яза в результаті недостатнього кровопостачання у відповідній зоні.
    • Інсульт – інцидент із судинами головного мозку, що призводить до стійкого руйнування неврологічного статусу (періодичні ішемічні приступи виключаються зі страхових ризиків).
    • Онкологічні захворювання – злоякісні новоутворення, що характеризуються неконтрольованим зростанням і поширенням злоякісних клітин та інвазією тканин, включаючи лейкемію (зі страхових ризиків виключаються: неінвазивний рак, який виявлено в першій стадії; пухлини за наявності будь-якого вірусу ВІЛ-інфекції та будь-який рак шкіри, крім інвазивної злоякісної меланоми).
    • Хвороби серця, що потребують аортокоронарного шунтування. Перенесення операції на відкритому серці за рекомендацією кардіолога з метою коригування звуження або усунення блокади в одній чи більше коронарних артеріях через встановлення шунта (виключаються зі страхових ризиків захворювання, викликані застосуванням балонної ангіопластики, лазерної чи інших неінвазивних процедур).
    • Хвороби, які потребують пересадки життєво важливих органів. Перенесення операції з пересадки серця, легень, печінки, нирки, підшлункової залози або кісткового мозку.
    • Ниркова недостатність. Остання стадія безповоротної хронічної ниркової недостатності, під час якої обидві нирки не можуть функціонувати, у результаті чого стає необхідним регулярний нирковий діаліз та/або операція з пересадки нирки.
  • Смерть у результаті нещасного випадку.
  • Смерть у результаті захворювання.

Що таке продукт «Страхування кредитного ліміту»?

Програма страхування, що допомагає погасити заборгованість за кредитною карткою за рахунок страхової компанії в разі втрати роботи або працездатності.